Ervaring van deelnemers.

VvE Energie scoort gemiddeld een

9.6 uit 10

48 Beoordelingen
  • Totaal oordeel
    9.6
  • Bereikbaarheid
    9.5
  • Klantenservice
    9.6
  • Afhandeling vragen
    9.6
  • Overstap service
    9.7
  • Afspraken nakomen
    9.7
  • Prijs / Kwaliteit verhouding
    9.6
  • De heer Otto Buttneruit Harderwijk
  • 16 juni, 2021
  • VvE De Bogen
  • Aanbeveling: Ja
  • Positieve ervaring:

    Na een afspraak gemaakt te hebben kregen wij bezoek van Djordi van Diggelen van Energiebelastingteruggaaf.nl. Deze jongeman heeft uitstekend zijn best gedaan. In een voorgesprek merk je dat hij met jou meedenkt. En na een gedegen onderzoek met foto’s en filmpjes heeft hij gezorgd voor een teruggaaf van bijna 10.000 euro over de afgelopen jaren. Als VvE hebben wij in hem een betrouwbare partner gevonden. Kortom: er wordt precies gedaan wat beloofd wordt. Vlot, met goede communicatie. Een verademing.

  • Verbeterpunten:

    Ga zo door!

  • Totaal oordeel:
  • Bereikbaarheid:
  • Klantenservice:
  • Overstapservice:
  • Afspraken nakomen:
  • Prijs/kwaliteit verhouding:
  • Afhandeling vragen:
  • Gemiddelde cijfer:
    10

  • Mevrouw Jeanette Timmersuit Rotterdam
  • 14 juni, 2021
  • VvE Weenaflat
  • Aanbeveling: Ja
  • Positieve ervaring:

    Voor de VvE Weenaflat heeft Djordi de energiebelasting vanaf 2016 teruggevraagd. Het onderzoek ter plaatse was gedegen inclusief uitgebreide foto's en filmpjes om de situatie in kaart te brengen.
    Vanaf het onderzoek tot en met de brief over de teruggave zijn 2,5 maanden overheen gegaan. Goed verlopen.

  • Verbeterpunten:

    .

  • Totaal oordeel:
  • Bereikbaarheid:
  • Klantenservice:
  • Overstapservice:
    n.v.t.
  • Afspraken nakomen:
  • Prijs/kwaliteit verhouding:
  • Afhandeling vragen:
  • Gemiddelde cijfer:
    9

  • De heer Jeroen Knoluit Capelle aan den IJssel
  • 5 mei, 2021
  • VvE Alkenoord 1-70
  • Aanbeveling: Ja
  • Positieve ervaring:

    Wij zijn ‘echt’ van a tot z 'ontzorgt', gedurende de aanvraag subsidie verduurzamingslening zijn er gedurende het gehele proces op eigen initiatief acties ondernomen, zijn de doelen bewaakt en zijn wij voortdurend op de hoogte gehouden. Kortom wij bevelen ‘VvE Energieadvies’ van harte aan als uw partner bij het aanvragen en verkrijgen van subsidie.

  • Verbeterpunten:

    Zo doorgaan!

  • Totaal oordeel:
  • Bereikbaarheid:
  • Klantenservice:
  • Overstapservice:
  • Afspraken nakomen:
  • Prijs/kwaliteit verhouding:
  • Afhandeling vragen:
  • Gemiddelde cijfer:
    10

  • De heer Auke Jongbloeduit Nes (Ameland)
  • 31 maart, 2021
  • VvE Gebouw 3 Residentie Noordzee
  • Aanbeveling: Ja
  • Positieve ervaring:

    Wij maken sinds een aantal jaren deel uit van het collectief en zijn zeer tevreden over de dienstverlening. Met name waar het gaat om het vinden van een concurrerende energieleverancier, het openstaan voor vragen en opmerkingen, enz., spreekt ons erg aan. Ik denk dat dit een aanrader is voor vele VvE's en ik spreek de hoop uit, dat er in de toekomst nog meer VvE's zich zullen aansluiten.

  • Verbeterpunten:

    Ik heb geen verbeterpunten.

  • Totaal oordeel:
  • Bereikbaarheid:
  • Klantenservice:
  • Overstapservice:
  • Afspraken nakomen:
  • Prijs/kwaliteit verhouding:
  • Afhandeling vragen:
  • Gemiddelde cijfer:
    10

  • De heer M. Weijersuit Delft
  • 24 maart, 2021
  • Symfonie VvE Beheer
  • Aanbeveling: Ja
  • Positieve ervaring:

    Als beheerder van VvE's is het prettig om een betrouwbare zakenpartner te hebben die denkt aan alle aspecten rondom energie. De nauwe samenwerking tussen VvE Energie en ons kantoor werpt voor ons en onze klanten haar vruchten af. Er hoeft weinig gezegd te worden want we weten beide van elkaar wat we denken en het wordt gewoon automatisch opgepakt. Heerlijk.

  • Verbeterpunten:

    Geen.

  • Totaal oordeel:
  • Bereikbaarheid:
  • Klantenservice:
  • Overstapservice:
  • Afspraken nakomen:
  • Prijs/kwaliteit verhouding:
  • Afhandeling vragen:
  • Gemiddelde cijfer:
    10

  • De heer Wienman Philipsuit Weesp
  • 29 maart, 2020
  • VvE Casparuslaan Oost
  • Aanbeveling: Ja
  • Positieve ervaring:

    De overstap is gladjes gegaan. Eigenlijk hebben wij als VvE er weinig van gemerkt. Het enige was dat we een lager bedrag moesten betalen voor onze energie verbruik. Dus super!!!

  • Verbeterpunten:

    ?? Geen

  • Totaal oordeel:
  • Bereikbaarheid:
  • Klantenservice:
  • Overstapservice:
  • Afspraken nakomen:
  • Prijs/kwaliteit verhouding:
  • Afhandeling vragen:
    n.v.t.
  • Gemiddelde cijfer:
    9

  • De heer Emiel vordermanuit Apeldoorn
  • 27 maart, 2020
  • Wegkamp Vastgoed Beheer B.v.
  • Aanbeveling: Ja
  • Positieve ervaring:

    Alles is goed verlopen bij het overdragen van diverse VvE's, prijstechnisch goed in de markt en voor overige vragen kan je bij ze terecht.

  • Verbeterpunten:

    Het enige minpuntje is dat er bij de afrekening van BJ 2019 op verkeerde data's afrekeningen werden (aan)geleverd vanuit de leverancier. maar dit is na mailcontact direct opgepakt en ik verwacht in 2020 op de verwachte aangegeven datum een afrekening.

  • Totaal oordeel:
  • Bereikbaarheid:
  • Klantenservice:
  • Overstapservice:
  • Afspraken nakomen:
  • Prijs/kwaliteit verhouding:
  • Afhandeling vragen:
  • Gemiddelde cijfer:
    9.6

  • De heer jaap phafuit Den Haag
  • 29 april, 2019
  • VvE TMB/EM
  • Aanbeveling: Ja
  • Positieve ervaring:

    Deze mensen weten waar ze over praten en denken met je mee. Ze geven duidelijk aan waar eventuele besparingen te realiseren zijn.
    De bij onze VVE voorgestelde structurele besparingen zijn door hun goede begeleiding op korte termijn gerealiseerd.
    Ook het overzicht van bereikte besparingen hebben we zeer gewaardeerd. Ze doen wat ze beloven en dat geeft vertrouwen.

  • Verbeterpunten:

    Geen

  • Totaal oordeel:
  • Bereikbaarheid:
  • Klantenservice:
  • Overstapservice:
  • Afspraken nakomen:
  • Prijs/kwaliteit verhouding:
  • Afhandeling vragen:
  • Gemiddelde cijfer:
    9.7

  • De heer HenkJan Wesselinkuit De Bilt
  • 1 april, 2019
  • VvE Cumulusflat
  • Aanbeveling: Ja
  • Positieve ervaring:

    Dit bedrijf begeleidt onze VvE naar de toekomst. Met een pand dat ee enorme achterstand in onderhoud heeft opgelopen is het voor iedereen een enorme uitdaging om dit goed aan te pakken.
    De steun van onze 'begeleider' en de back-up van het team is rustgevend en geeft vertrouwen in de toekomst.Er is al een kostenbesparing op het vlak van energie bereikt. De kritische blik op de reeds aangeboden opties zijn van grote waarde.
    Al met al hopen we er over een aantal jaren weer spic en span bij te zitten in onze appartementen.
    Veilig en toegerust op de eisen van de komende decennia.

  • Verbeterpunten:

    Ik zou graag sneller gaan, dit is echter moeizaam door de besluitvorming in de politiek en omdat het nu moeilijk is om (betrouwbare) partijen te vinden om mee in zee te gaan.
    Kortom, niet aan te rekenen aan VvE energie.

  • Totaal oordeel:
  • Bereikbaarheid:
  • Klantenservice:
  • Overstapservice:
  • Afspraken nakomen:
  • Prijs/kwaliteit verhouding:
  • Afhandeling vragen:
  • Gemiddelde cijfer:
    9.3

  • Mevrouw Marian Verheggenuit Arnhem
  • 1 april, 2019
  • VVE-A gez. bezit
  • Aanbeveling: Ja
  • Positieve ervaring:

    Goede en heldere communicatie; denken echt mee! Afspraken worden nagekomen. Zeer tevreden dus.

  • Verbeterpunten:

    N.v.t.

  • Totaal oordeel:
  • Bereikbaarheid:
  • Klantenservice:
  • Overstapservice:
    n.v.t.
  • Afspraken nakomen:
  • Prijs/kwaliteit verhouding:
  • Afhandeling vragen:
  • Gemiddelde cijfer:
    10

Eerdere referenties